Randevu Hattı

0532 173 55 55

Sık Sorulan Sorular

1. Satın alma işlemi nasıl yapılır?

Müşteri Hizmetlerimize telefon yada whatsapp iletişim kanallarımızdan ulaşarak çakır iletişimin ayrıcalıklarından faydalanabilirsiniz.

2. Ürünlerin iade hakkı var mıdır?

Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır

3. Yeni ürünler ne zaman gelir?

Stoklarımız Güncellendikçe web sitemize yeni ürünler eklenmektedir.

4. Profesyonel Yöneticilik Nedir?

Profesyonel Site ve Apartman Yönetimi olarak kat malikleri kurullarını toplar, kararlar alır, noterden tastikli defterlerimizle kararları işler ve imzalatır, apartman ve sitenize yıllık ortalama maaliyetleri çıkartarak ortalama hedefle Avanslarınızı (aidatlarınızı) belirleriz.

5. Satın alma işlemi nasıl yapılır?

Mağazamız yada web sitemiz üzerinden alışveriş yapabilirsiniz.

Whatsapp Yaz!
Tıkla Ara!