Randevu Hattı

0532 173 55 55

Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

● Kurumsallaşma ilke ve prensiplerini planlayıp uygulamak.
● Kalite yönetim sisteminin etkinliğini ve sürekli iyileştirmeyi sağlamak,
● Sürekli iyileştirme ile daha kaliteli hizmet sunarak üye memnuniyetini sağlamak,
● Yükümlü olduğumuz kanun, yönetmelik ve standartlar çerçevesinde hareket ederek, dürüst, güvenilir olmak,
● Çalışanlarımıza en uygun çalışma ortamını sağlayıp, gelişime ve eğitime önem vermek,
● Adil olmak, tarafsızlık ve gizlilik prensiplerine göre çalışmak,
● Faaliyetlerimizde şeffaf ve denetlenebilir olmak,
● Çağın gereklerine uygun teknoloji ve iletişim kanallarını kullanmak,
● Hizmetlerimiz ile ilgili üye taleplerini ve şikâyetlerini en kısa bir sürede çözerek üye memnuniyetini sağlamak,
● Hizmetlerimizde, işleyişi süreç bazlı oluşturarak, yapacağımız ölçme ve değerlendirmelerle standartları yakalamak,
● Çalışanların verimliliğini artıran bir performans yönetimi ve ödüllendirme sistemi uygulamak,
● Üye beklentilerinin bir adım ötesine geçebilmek için etkin ve yeni fikirlerle hizmet yelpazemizi genişletmek,
● Hizmet kalitesi bakımından alanında lider bir Sandık olmak.

Yorumlar (0)

Whatsapp Yaz!
Tıkla Ara!