● Kurumsallaşma ilke ve prensiplerini planlayıp uygulamak. ● Kalite yönetim sisteminin etkinliğini ve sürekli iyileştirmeyi sağlamak, ● Sürekli iyileştirme ile daha kaliteli hizmet sunarak üye memnuniyetini sağlamak, ● Yükümlü olduğumuz kanun, yönetmelik ve standartlar çerçevesinde hareket ederek, dürüst, güvenilir olmak, ● Çalışanlarımıza en uygun çalışma ortamını sağlayıp, gelişime ve eğitime önem vermek, ● Adil olmak, tarafsızlık ve gizlilik prensiplerine göre çalışmak, ● Faaliyetlerimizde şeffaf ve denetlenebilir olmak, ● Çağın gereklerine uygun teknoloji ve iletişim kanallarını kullanmak, ● Hizmetlerimiz ile ilgili üye taleplerini ve şikâyetlerini en kısa bir sürede çözerek üye memnuniyetini sağlamak, ● Hizmetlerimizde, işleyişi süreç bazlı oluşturarak, yapacağımız ölçme ve değerlendirmelerle standartları yakalamak, ● Çalışanların verimliliğini artıran bir performans yönetimi ve ödüllendirme sistemi uygulamak, ● Üye beklentilerinin bir adım ötesine geçebilmek için etkin ve yeni fikirlerle hizmet yelpazemizi genişletmek, ● Hizmet kalitesi bakımından alanında lider bir Sandık olmak.
Sosyal Medyada Paylaş:
Yorumlar (0)
Henüz onaylanmış yorum yok! Yazıya ilk yorumu siz yazarak düşüncelerinizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.
Yorumlar (0)
Yazıya ilk yorumu siz yazarak düşüncelerinizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz.